Biltema 18v serie

Hej med jer.

Har længe overvejet at anskaffe mig alt det grundlæggende udstyr til gør-det-selv projekter. Jeg har kigget lidt rundt omkring, og Black&Decker samt Ryobi er jo nogle kendte lavprismærker. Men hvad har folk herinde af erfaring af Biltemas eget 18v serie?
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Specifikt deres 18v har jeg ikke prøvet. Men deres værkøj generelt har jeg brugt en del af.
Min holdning er at deres værktøj er fint når du ikke har brug for at lave meget.
Så til et projekt kan du købe det bare du ikke forventer at du har stadig kan bruge det om 5 år.
Hvis du vil til at dyrke en hobby og du forventer at du kommer til at bruge værktøjet jævnligt, så skal du måske overveje noget bedre.
Budgettet spiller selvfølgelig en stor rolle. Det er let at sige at du sagtens kan få en god skruemaskine til 1.000,-
Men hvis ikke du har 1000 til dét er det jo lidt ligemeget.
Hvis det skal være billigt, så kan du også kigge på brugt værktøj. Så kan du finde gode sager til billige penge.
Skal du bare have noget at prøve dig lidt frem med. Så kan Biltemas være fint.
Men for din egen skyld... Når første du har besluttet dig for et mærke du kan lide, så køb kun dét mærke (til batterier). Så er det lettere at holde styr på batterier :)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis