Bærbar med bedst lyd?

Da jeg snart vil købe en ny bærbar computer, og bruger vil bruge den mest til ting med lyd på, fx spil, musikvideoer, videosamtaler og lign vil jeg gerne finde en som har bedst mulig lyd.

Ved godt at højtalere i en bærbar aldrig kan blive så gode som en subwoofer eller gode hørebøffer dog. Men jeg synes bare ikke når man kigger på reklamer at der nævnes ret meget om lyden. Nogle få steder står der Bo og O højtalere. Men så ikke mere end det. Så det er lige som at skrive "i Netto kan man købe mælk og mel" gg.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Min HP har b&o lyd, det er noget af det bedre. Skal det være godt sætter jeg mine BT AKG høretelefoner til. Ingen højttaler i en bærbar kan gengive et lydspektre særlig godt.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Harmon Cardon (eller hvordan det staves) højtalerne der var i min Acer gamer laptop var ganske fortrinlige, mens de højtalere der er i min A-open gamer laptop er ELENDIGE.

Harmon cardon og B&O burde være nogenlunde højtalere, men som du selv skriver, så er et eksternt sæt nu bedst. Så når du sidder derhjemme, så brug f.eks. et logitech Z 5500 sæt, som "creme de la creme" inden for PC højtalerne (var de i hvert fald for 10 år siden :-D ).

 

Prøv Razer Blade 15, det er godt, hvis du er til spil og også en fantastisk lyd. :)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis