hej el-folk
Lige et hurtigt spørgsmål til lærde herinde - må man etablere en stikkontakt på et loftrum, ved at hente forsyning fra en loftdåse der sidder i nærheden - altså 3x1,5 ledning ned i loftudtaget der går op til en afbryder+stikkontakt placeret tæt ved loftlem. ( ps. der er jord i loftdåse )
Vh. Carsten