Understøbning af ujævnt fundament

Hej LDS. Jeg har et spørgsmål on hvordan i vil fuge med ekspanderende beton når underdelen af eksisterende fundament er meget ujævnt? Min fremgangsmåde er at grave ud 1-4-2-5-3 á 1 meter. Her vil jeg støbe med armering op til der er 5 cm til underkant af eksisterende. Herefter vil jeg fylde op med eks. Beton. Men er der en måde at gøre det når det er rigtig ujævnt? Vi snakker -+ 10cm ? Håber nogle kan svare tak 😊
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Shartwig 

Fandt du en god løsning? Jeg står selv i lidt samme situation :) 
Du fylder bare op med almindelig beton indtil der er ca. 2 cm. Eller deromkring hvis det er meget ujævn. Så bruger du fugeske til at efterfylde med element beton som ikke har svind svind. 
Detr skal stå 3-4 dage inden der fuges øverst. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis