Hej LDS. Jeg har et spørgsmål on hvordan i vil fuge med ekspanderende beton når underdelen af eksisterende fundament er meget ujævnt? Min fremgangsmåde er at grave ud 1-4-2-5-3 á 1 meter. Her vil jeg støbe med armering op til der er 5 cm til underkant af eksisterende. Herefter vil jeg fylde op med eks. Beton. Men er der en måde at gøre det når det er rigtig ujævnt? Vi snakker -+ 10cm ? Håber nogle kan svare tak 😊