Bedste smartphone

Jeg har planlagt at købe en ny smartphone. Det er et år siden, jeg købte en, så jeg ved ikke, hvad den nyeste smartphone er lige nu. Hvad synes du er den bedste smartphone lige nu? Det er
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan prøve at tjekke APPLE IPHONE 12, ONEPLUS 9 PRO og SAMSUNG GALAXY S21 ULTRA. Det er de store smartphones på markedet lige nu.
Hvis du syntes (som jeg gør) at de fleste ny mobiler er meget store, kan jeg anbefale en Iphone 12 mini.
Jeg har lige fået en og den er jeg meget glad for.

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Du skal nok lige oplyse om du er til OSX eller Android universitet.
Og hvad dit budget rækker til, samt præferencer ifht. størrelse, batter, kamera etc.

Elektronikteknikeren
Ja den bedste smartphone. Menes der "i forhold til prisen" eller "uanset prisen"?

I forhold til prisen Er det nok OnePlus Nord 64 GB. Er man meget lidt mobil-buger har Nokia vist nok nogle endnu billigere men som stadig kan alt det basale.

Men bedst uanset pris, så er det Samsungs nye Flip et eller andet med 3 som kan folde på langs så man reelt har en tablet og ikke en telefon.

Men den koster vist 14.500 kr om startpris, ålene det gør nok at den nok ikke bliver ret populær gg.

Men den overgår Også Iphone 12 ultra i alle specifikationer.

Men helt ærligt.

Da jeg var unge havde jeg mine venners telefonnumre på telefonen og måske et par billeder... måske 10 megbyte i alt, så 64 Gb er allerede over 1000 gange mere end jeg nogensinde får brug for jo ;)

Samme med min nye computer, uhada de var friske i Elgigangten, Her får du hele 1000 GB plads!

Det jo også fint men jeg bruger næsten ikke mere plads end hvad windows fylder, så det er lidt ligemeget?
Zigzag skrev den 20-08-2021 02:31:39

Ja den bedste smartphone. Menes der "i forhold til prisen" eller "uanset prisen"?


Ja jeg synes også nok at man flasher forslag uden hensyn til kreditforeningslån!

Jeg købte selv en POCO X3 NFC i foråret. Den har en 6,3" skærm og har rigeligt med features til mit brug, såsom en 5+Ah batteri. Pris inklusiv forsendelse; cirka 1350 DKr
Har en iPhone 12 som arbejdstelefon. Jeg oplever ikke at den skulle være bedre. Tværtimod er den IMO mere bøvlet at bruge og den er meget mindre.
Annonce
Jeg mener også du bør liste hvilke funktioner der er vigtigst for dig. Tlf, kamera, 5G, hukommelse etc.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Jeg bruger min telfon til at kunne have kontakt med min familige primært. OG så er der den jo vigtig fx hvis nogen fx bliver meget syg eller kommer til skade at man kan ringe 112.

Det er et sikkerhedsmæssight spørgsmål, for at Citere den kære Mette F.

For min skyld kunne vi godt gå tilbage til før 90´erne hvor kun fastnettlefoner var normale, og kun rige forretttningsmænd havde rød til en sattelittelefon i bilen gg. fx.

Alene det som det gør ved børn og unge nu synes jeg er trist. De mødes ved computerskærmen frem for på boldbanen og laver noget fysisk aktivt (typisk fodbold)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis