Overfølsom telefon?

Hej har lige købt ny telefon. Men den er ultra følsom på skærmen. Blot man ånder på den så reagerer den.

Det fx pænt irriterende når en flue landet på den og får ringet til en ekskæreste, min mor, eller sågar 112 så der kommer ambulance. Politiet og brandvæsen.

Er det normalt for en oneplus nord, eller kan jeg justere b"følsomheden" ?

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan ikke justere skærmens følsomhed. Skærmen er ikke så følsom, som du fortæller. Jeg har en Oneplus.

fase
Det lyder mere som om du lige skal have rengjort din skærm med en microfiber klud og evt. lidt isopropyl alkohol.
Hvis selv insekter kan aktivere den, så er der noget på skærmen der allerede "næsten aktivere" den.

Har du fjernet fabrikkens beskyttelses film?
Har du installeret panser glas på den?
Hvis ja til begge, så er der måske noget der er kommet ind under panser glasset, som også påvirker skærmens sensorer.

 

Vend telefonen om når du lægger den fra dig...
Skærmen ikke snasket til og du slipper for uønskede opkald fra insekter   

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Jeg har skiftet en del skærme på mobiler, det kan da godt være den er overfølsom, jeg oplevede ihf. forskellig følsomhed. Tag den med til butikken du har købt den i og sammenlign med en anden af samme model.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Hmm mystisk er det nu. Hvis jeg har den fast til opladning så laver den ikke det nummer, men er helt normal...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis