Netværk uden rj45 stik?

Jeg har været så dum at købe en bærbar computer uden rj45 stik i, så kan ikke komme online!

Troede kun det var i gamle dage man købte netkort særskilt, pcmcia kort.

Har ikke WiFi eller planer om det. Kan jeg gøre noget udover at sende den retur?
24 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan få netværket ind via denne dims:

https://www.av-cables.dk/usb-3-0-til-rj45-netvaerksstik/delock-usb-a-3-0-ethernet-adapter-2-5-gigabit-lan.html

 

Du kan købe en usb udvidelse, de koster ikke ret meget, denne her til kr 95.
Link​​​
findes også med flere udgange

Vi prøver igen, i morgen --
Wauw mega tak...

Var lige klar på at smide den retur.

Sorry for lille respons, men kan kun være online fra min tlf nu
Du siger, at du ikke har WI-FI. Er der ikke trådløs forbindelse i din router, eller hvordan kommer du på internettet.
Jeg kan se på dit sidste svar, at du bruger din telefon til at komme på nettet. Er det ikke en dyr måde at surfe på?

fase
Annonce
Jeg kommer udelukkende med kabel via tlfstik, mine naboer har WiFi men vil ikke just dele. Her er også coax, men det er alt for ustabilt, fx midt i en poker turnering. Så bedst jeg har min hel egen forbindelse

Altså jeg bruger kun mobildata nu, fordi jeg ikke kan andet, normalt ikke.

Zigzag skrev den 07-08-2021 22:49:40

Jeg kommer udelukkende med kabel via tlfstik, mine naboer har WiFi men vil ikke just dele. Her er også coax, men det er alt for ustabilt, fx midt i en poker turnering. Så bedst jeg har min hel egen forbindelse

 Hvis du kan komme på nettet via et telefonstik, må der også mindst være et modem, og så kan du også tilslutte en router. Har du ikke et billede af tilslutningen.?


fase
Vidste i egentligt at rj45 ikke er standard mere og at på mange bærbare er dekun 2 USB porte ?r
 Nej ikke. Ude n en computer m skkulldog komme manda

Der er yderligere 14 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis