Støbe terrazzo gulv

Hej

Vi fik fjernet vores oliefyr, og nu er der et hul på. 40x40 cm i terrazzo gulvet. Oliefyret var nok støbt i terrazzo gulvet. Jeg vil gerne støbe et nyt terrazzo gulv, der hvor fyret var. Har nogen erfaring med at støbe terrazzo gulv? Jeg skal bruge marmorskærver og sorte granit skærver, men man kan kun bestille dem i store mængder på 1000 / 1500 kg. Er der nogle anbefalinger til, hvor man kan bestille marmorskærver passende til 0,2 m2 fra? Jeg har kikket i byggemarkederne og også på nettet, men kunne ikke finde noget.

Med venlig hilsen
Gianni
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at spørge et firma der laver terrazzogulve, måske et murerfirma.

fase
Du kan købe fliser i terrazzo. Prøv fliser.dk
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Terasso gulve er ikke så lige til at lave. Du skal støbe som du selv er inde på, men derefter skal der slibes, og slibes og slibes   
Der skal faktisk slibes 0,5-1 cm af overfladen indtil du ser de marmor og granit skærver som halve skærver. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Hej alle, mange tak for svar. 
Du kan få stenflager på div. sider der forhandler epoxygulve.

Så kan du støbe gulvet op med almindelig beton, slibe plant, give epoxy med stenflager i, og afslutte med klar epoxy.

Eller den nemme:
Male hele gulvet med epoxy efter rep. af området.

Elektronikteknikeren
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også