Teleskop/stang hækklipper på batteri.

Kort og godt, hvor lang og effektiv arbejdstid kan man forvente på en opladning hvis man klipper konstant ? Og hvad skal man vælge, jeg vægter et langt sværd og en kraftig batteri hækklipper - prisen er ikke afgørende. Ps. Er det en fordel at have mere end to batterier, i forhold til opladningstiden. Pps. Jeg vil gerne kunne klippe konstant en hel dag i træk, uden at løbe tør for strøm.
Kort og godt, hvor lang og effektiv arbejdstid kan... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Kender ikke deres stanghækkeklipper, men har Makita buskrydder (Dur365) og hækkeklipper (DUH601) jeg har klippet en del hæk og slået en del med buskrydderen, og er overrasket over kapaciteten i det. Har også en stihl FS 460 på benzin og havde tidligere en stihl benzin hækkeklipper i deres proff version. Men jeg vil til enhver tid hellere gå med en der har batteri. Før der kom brushless motorer så var det i min optik klart no go. Idag er de så meget bedre, og jeg bliver stadig overrasket over driftstid og kraft der er i disse 2. Så det er utopi ikke at tænke batteri i en ny investering som du står overfor.
Er pengene underordnet så laver stihl også nogle helt fantastiske eldrevne produkter, blandt andet den HLA der snakkes om længere oppe. Jeg er bare allerede på makita’s platform med batterier og vil derfor ikke have for mange forskellige. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis