Emhætte Hlu64 10 05-08-2021 18:35 Vi skal have ny emhætte med motor som bliver monteret i loftet.Vores daværende emhætte sad på modsatte side på vægen med udluftning udenpå tag.Hvilken type rør/slange vil i bruge da jeg vil bruge udluftningen til taget igen. 5 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Søren O 7970 7000 05-08-2021 21:42 Brig så vidt mulig “spirorør” (stålrør til ventilation). Det giver det mindste tryktab. Søren O
cdp 1476 5792 06-08-2021 07:57 Ja alle ventilations rør med luft vil kondensere i mødet med kulde - så fra loftet og opad skal det isoleres, medmindre det kører videre i samme temperatur. som dit køkken.
Hlu64 Trådstarter 10 08-08-2021 22:04 Kan jeg også bruge de hvide plastrør ø150 til emhætte?Og så efterfølgende isolere dem.