Hej!
Jeg har netop været ude og købe en ny afbryder, men har åbenbart fået udleveret en korrespondanceafbryder i stedet for den helt almindelige afbryder jeg egentlig havde betalt for.
Der er ret langt tilbage til butikken, så jeg tænker: kan man installere sådan nogle korrespondancekontakter som en helt normal afbryder, og i så fald hvordan? Jeg har 2 faceledninger og en 0’er der skal placeres et sted