Forbud mod batteridrevne vinkel-slibere ?

Hvad synes i om sådan en forslag? Kan evt udvides med boltsakse som kan bide over en vis størrelse.
Eller man skal i al fald have god grund til at have sådan en på sig (lidt ligesom våbenloven, men knive og jagtgeværer osv...

Grunden til forslaget:

Jeg har nu 22 knallerter kørenende et sted, hvoraf jeg kun har fundet 2 intakte igen, og 2 pillet for stumper, og stellet efterladt.

Politiet går overhovedet ikke op i den slags sager (fx om man kan trække fingerafdryk eller DNA fra afmonteriengen).

Så fremover så er det kun relevante som må eje fx boltsakse eller batteridrevne vinkelslibere? Fx mekanikere og den slags.?

Jeg købte fx en simpel Ciao, alligevel blev den stjålet selvom jeg låste den til en lygtepæl med den tykkeste ankerkæde jeg kunne få i en skibshandel som jeg kunne bære, ca 5 kg for 50 cm.

Simpelthen sidestille dem med at gå med vågen som knive eller pistoler eller Stunguns!?

Hilsen en som har fået stjålet knallerter ikke kun på togstationer, men også ligeforan mig vindue, og i min carport mens jeg sov!

Og lille hilsen til jer der kører på dem: jeg er ikke bleg for stikke min arm eller hvad jeg har ud foran jer hvis jeg møder jer tilfældigt på en cykelsti !

Ikke engang hvis det ender med at jeg får "vold med døden til følge".!

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du bor da vist i et belastet område?
Faktisk ikke specilet, jeg har bowr i mange forskelligeboligområdeter,lige fra lille biitui by for enden af en villavej til det modsattet altså elstå boligblotok,

Selv på ville vejen gik de ind og tog min scootrer inde i indkørsell.

Sådan en eller stille er rolig langr fra alr villa-vej,.

Jeg vil slet ikke have en knallert mere for jeg kan jo ikke få lov athave den i fred om jeg p anker den med 10 tommer tykker nakerkæder,

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis