Mænd og kvinder, VS computere og mobiler?

Hvordan kan det egenligt være, at kvinder er langt bedre til "alt det med mobiltelefoner" end mænd (generelt set?)

Jeg kom til at tænke på det fordi jeg lige har set mig nødsaget til at investere i en ny tlf, som gerne skulle komme i morgen, eller i al fald en af de nærmeste dage, men nu har jeg i sagens natur ikke min eks ved min side mere...

Så kom til at tænke på da jeg havde og dengang fik ny tlf, så var det hende der tastede alt ind i den og fik den til at "spille".

Lige omvendt er det med computere. Hun ville ikke vide sit levende råd hvis hun skulle fx installere Win 10 på ny, eller udskifte harddisken. Mange kvinder kalder endda hele "computeren" for "harddisken" gg.

Nå det er svært at leve uden NemID i vore dage. Man kan næsten ikke bestille noget uden at verificere med NemID OG SMS-bekræftelse !

Det for helvede netop en mobiltlf jeg forsøger at købe jo, så det med SMS-verificering hvorfan skal jeg kunne det ?

Jeg har Simkortet parat !
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du behøver ikke have så mange problemer med din ny smartphone. Log ind på din googlekonto og dine data fra den gamle telefon bliver overført til den ny inden for 30-60 minutter.

fase
Du siger at mange kvinde kalder en pc for harddisken. Det har jeg også hørt.
Men du og mange andre kalder det apparat du har bestilt for en mobiltelefon. Og det selv om telefondelen er en meget lille del af enheden og dens pris.
Og sådan er der så meget ………

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Nu skulle det ikke lyde sexistisk.

Der er også tit fx ældre ægtepar hvor jeg har været ude og installere hos, hvor de kalder hele computeren for "harddisken". gg.

Ved jo godt hvad den mener, selvom det er forkert.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis