Behandling af træplade til udendørs.

Hej
Jeg har købt nogle kalmarbrædder jeg vil male tekst på. De er blevet pudset med en rystepudser så de er glatte. Skal jeg forbehandle dem før jeg maler teksten? Og i så fald med hvad? Er jo lidt bange for at malingen flyder ud. Og hvad er bedst at bruge efter? De skal hænge udendør.  Mvh. Marianne 

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ok. Jeg har fundet ud af det. 
Da jeg for mange år siden tog kørekort, sagde min kørelære pludselig "Nu har vi en hemmelighed, som kun du og jeg kender". Umiddelbart forstod jeg ikke hvad han mente. Det viste sig, at han havde bedt mig om at dreje til venstre, men at jeg ikke havde aktiveret blinklyset. Så vi var kun to i verden, der vidste, at jeg ville dreje til venstre.

Du har åbenbart fundet en løsning på dit problem, men du fortæller ikke hvad løsningen er. Så nu har du fortalt hele verden, at du har en hemmelighed.... Super, men jeg tror der er mange, som var mere interesseret i hemmeligheden, end at vide, at du har én...

Jeg lærte, ikke at være så hemmelighedsfuld under kørsel, ved at bruge blinklyset. Håber du også vil dele din hemmelighed med os andre  
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Tak Jenshøj for dagens griner   

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Nå ja ok. Tænkte der nok ikke var nogen der var interesseret siden ingen havde skrevet. 🤔🤪
Jeg fandt løsningen (min hemmelighed) på Pinterest. Først lak så male og så lak igen. Så værsgo ingen hemmelighed mere. 🤗💜

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også