Forsikring råd i bærende bjælker

Hej alle sammen jeg prøvede at skrive i jura men der var ikke meget respons så nu prøver jeg her, jeg har splittet lidt gulv af nu på første sal og fået taget billeder, havde ikke billeder fra dengang da forsikringsskaden blev lavet,jeg havde råd i bundremmen og de tværgående bjælker,bundremmen blev skiftet ud og der blev skruet regler ind på siderne af de tværgående bjælker,har nogle spørgsmål ang fremgangsmåden det blev lavet på,Dengang havde jeg ikke forstand på huse overhovedet, men nu har jeg været inde og læse på det og der står man skal understøtte bjælkerne og det blev der ikke gjordt,han fjernede flere meter bundrem af gangen hvor alle de tværgående stod frit i luften, og så er der blevet brugt alm skruer til at skrue reglerne på de gamle tværgående bjælker, min kæreste sagde han var hurtigt oppe på værelset og kigge da jeg ikke var hjemme,vidste ikke lige hvorfor han var der oppe for han skulle ikke lave noget inde på værelset, men nu når jeg tænker mig om er det nok fordi der ikke blev understøttet og der er noget der er sunket, fordi jeg først tænker over det nu er fordi jeg var gået i gang med at spule mit hus for maling og løst puds og der er dukket mange revner op, hele vejen igennem muren og de var der ikke dengang jeg renoverede hele huset, men nu er det ved at være Ca. 7 år siden, er det noget jeg kan gøre noget ved nu eller mener i det er lavet rigtigt? 
Hej alle sammen jeg prøvede at skrive i jura men... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
alunke82 skrev den 27-07-2021 11:49:37

Hej tak for svar begge 2  jeg er ikke ordblind ihvertifald ikke hvad jeg ved af,måske jeg har lavet stavefejl  det er forstået korrekt Mcarpenter  det er alle de tværgående der var råd i hele vejen hen langs huset,muren blev pillet ned ca 1-1,2 meter ned og så var bundremmen og de tværgående bjælker synlige,isolering skulle jeg selv stå for i skunken sagde taksatoren,jeg kan bare ikke forstå hvordan man kan fjerne flere meter bundrem af gangen hvor flere af de tværgående bjælker stod frit i luften,går ud fra det er mange tons sådan et tag vejer,men som sagt vidste jeg ikke noget om huse den gang,han var oppe på mit værelse at kigge i ikke så mange sekunder,havde ikke noget værktøj med da han ikke skulle ind på mit værelse og lave noget,og da jeg tog et stykke gulv af i går kunne jeg måle den regel han havde skruet ind i den tværgående bjælke kun var skruet på 47 cm inde med en alm skrue,troede man skulle længere ind og så bruge bolte for at få noget støtte,kan da ikke bevise hvad han skulle på mit værelse men kan ikke se hvad det ellers var for,jeg vil bare sikre mig fremgangs måden er rigtigt,for så vil jeg gå i gang med at fræse jern i muren,ellers vil jeg prøve at skrive til dem,har snakket med taksatoren og han sagde jeg selv skulle kontakte dem.jeg kan ikke rigtig finde en video om fremgangs måden kun af gulv strøer og der bruger de bolte og fæstner reglen længere inde ind 47 cm,og der er heller ikke så meget vægt på.

 Hej. 

Der skal være plads til alle, ingen tvivl om det.

Men grunden til at jeg opgav og tænkte "Nej. Det her er for uoverskueligt" er, at du skriver utrolig lange sætninger.

Samtidig udtrykker du meget hurtigt om så sige. Det er en alt for stor opgave at læse dine lang linjer, kun adskilt af kommaer, uden punktommer.

Om der er flere der deler mit synspunkt, ved jeg naturligvis ikke, men håber du får den hjælp du eftersøger :)


Mvh. Christian M
 

Ja, det er lidt tungt at komme gennem de lange sætninger  
Men kunne vi ikke få et billede, af de skader der er? Som jeg forstår dit problem, så er skaderne kommet udvendigt på facaden, mens det er selve etageadskillelsen inde i huset, du mener har sat sig?
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også