Hej med jer.
Jeg håber der sidder nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig lidt her.
Lampen i min gang virkede en dag ikke da jeg skulle tænde den, jeg troede det var pæren. Men havde ikke lige tid til at skifte den, og det hastede ikke. Et par dage senere virker lyset igen, da jeg pr automatik får tændt kontakten, sådan svinger den hele tiden, nogle gange virker den og nogle gange gør den ikke.
Hvad kan det være? Jeg er lidt bekymret for om det kan være en løs forbindelse der kan sætte ild i hytten🙈
På forhånd tak for hjælpen😊