Hjælp til opretning !

Hej

Købte båd i efteråret, men i slem forfatning, den havde stået og banket ind i en mole sidste vinter, og har derfor fået nogle "buler". Nu står den i haven, og er ved at komme i form igen, MEN

1. Er der nogen som ved hvordan man kan rette denne (se billede) alu liste op, er det opvarmning ? da jeg formoder at man ikke slå på aluminium.

2. Som det ses er gummi listen også væk, har scannet nettet og forhandlerne igennem, men har ikke fundet den rette, er der nogen som kender special forhandlere eller sider i udlandet.

vh
Bob
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Problemet med Aluminium er at det let knækker når eller hvis man prøver at tvinge det tilbage til den ønskede facon igen og hvis det bliver rettet tilbage igen så vil det aldrig være særlig stærkt, dessvære hjælper det ikke at opvarme det inden man prøver at rette det, det er et lidt sjovt materiale at arbejde med, for hvis man varmer på det, så kan man ikke rigtig se hvor varmt det bliver, og pludselig kan det smælte væk næsten i den blå luft eller sprøjte til alle sider hvis man er uheldig.

Ud fra billedet kan jeg ikke rigtig bedømme hvad det er for en fenderliste du har på båden, men jeg vil tro at du kan få viden om hvor du skal henvende dig hvis du søger ind under det som hedder Båd og Motor. de har afdelinger rundt om i landet. du kan prøve at ringe til Båd og Motor i Faaborg Fyn. de har 62610820. Jeg er næsten sikker på de kan henvise dig til nogen hvis de ikke selv er i stand til at hjælpe dig.

Med venlig hilsen.
Ginetten.
Hej Njord og andre som måske kender et stedhvor de kan fåes...

Her er lige nogle bedre billeder af profilen.

Båden er en Carina 20

med venlig hilsen
Bob
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis