Hævet terrasse på i forvejen hævet terræn

Hej LDS,

jeg har den udsøgte fornøjelse af at have en nabo, der i øjeblikket er igang med at få lavet en terrasse, mindre end en halv meter fra skel. Det i sig selv er egentlig fint nok, men idag bemærkede jeg at hendes søn kom gående på den, og var et hoved højere hegnet, der er 2.10m højt på vores side.
Terrassen ser ikke ud til at være hævet mere end de 30cm, som jeg kan læse mig til gør at en terrasse betegnes som hævet, men pga. skrånende grunde, blev der ved nabohusets opførsel terrænreguleret, hvilket gør at terrassen nok er 60-70cm over vores niveau.

Kan det passe at der uden problemer kan terrænreguleres op til en halv meter, og derefter etableres en terrasse yderligere 30cm over terræn?

Jeg var selvfølgelig ovre og snakke med hende, og lige lure om hun havde gjort nogle større overvejelser ift. det at de nu kan glo direkte ind i vores hus, men det var ikke noget hun mente ville blive et problem, på trods af hendes børn i forvejen hænger ud af vinduerne og er meget interesserede i hvad der foregår i vores have... hvilket jeg også har på peget overfor hende (Altså jeg egentlig ikke så generet af at de fra tid til anden kigger  lidt, hvis de keder sig, det er nok værst for dem selv  )
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis