Cisterne til indbygget toilet - men det er en koksvæg!

Hej LDS,

Så er det mig igen ..

Projektet med badeværelset går stille og roligt frem, men det er netop gået op for (lidt sent) at min cisterne skal fastsættes i en koksvæg. Koksvægge er jo ikke særligt vægtbærende, ser i noget problem i at cisternen fastsættes med skrue og plugs i væggen? Størstedelen af vægten går selvfølgelig ned i gulvet, men ville jo være rigtig ærgerligt hvis man en dag sætter sig og så vipper hele toilettet ud af væggen =/

Nogen ideer til hvordan man evt. kan forstærke området hvor man fastsætter cisternen i væggen?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Cisterne rammen fastgøres meget grundig til beton gulvet og det holder ret meget også på de kræfter der går fremad. Men ellers er limankre altid gode til sådan materiale.
Hvis det er ydervæg ville jeg lave så stort hul i væggen at den kunne sidde inde i væggen. Så kommer der kun et lille fremspring. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Jeg er ikke rigtig med , er det et væghængt toilet , eller et 2 delt med cisterne oppe på væggen og toiletet på gulvet forbundet med et rør , noget der minder om træk og slip systemet.......

Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
Tak Ev Elmand!

Jeg kører med noget Limankre :)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis