Træt af stiv kost - ny elektrisk?

Jeg er træt og har vabler af at fejle med stiv kost. Måske er min kost også for stor.
Findes  der en motoriseret kost, i stil med en buskrydder? Helst med akku og gerne fra Black&decker. Jeg har googlet, men hører gerne fra nogen med erfaring, mens jeg får plaster på vablerne   
Ingeborg 


Når lysten driver værket
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Led mig ikke i fristelse årgang -40 skrevet fra en årgang -41. Men har du lerstampet gulv, eller er det udenfor.   . Din kost er for bred. Hvem siger du skal feje? Har du ikke en løvsuger? Den kan fint bruges som støvsuger i stedet for kosten.  

fase
Hej Årgang 41 - en af de gode gamle ​, for det er vel ikke vin du skriver om?  Det er mine ældgamle fliser udenfor huset, som skulle have kradset fuger op og derefter fejes rene. Da vi for et par år siden havde havde en gartner til at fælde et kæmpe grantræ, var han motoriseret og med tungt læs var vores gangfliser ikke beregnet til det store tryk. Nu vil jeg endelig rette fliserne op og det krævede en større rengøring, også for at jeg kan få fliserne fra hinanden. I grunden burde vi have påtalt det overfor gartneren, men det er vi for flinke til  . Altså igen et LAV DET SELV projekt. Tror næppe at vi får nogen til at rette fliserne op mod betaling, når vi ikke vil have hele skidtet op.

Når lysten driver værket
je_ns det skal være en Black&Decker.

fase
Nej det er ikke gæret druesaft, jeg taler om.
Tror næppe at vi får nogen til at rette fliserne op mod betaling, når vi ikke vil have hele skidtet op.
Hvorfor tror du ikke, du kan få en anlægsgartner eller entreprenør til at rette dine fliser op. De lever af sådanne opgaver. Spørg dig for.


fase
Annonce
Fordi det vil være alt for dyrt med sådan en lille opgave i denne tid, hvor de fleste entreprenører har nok at lave.

Når lysten driver værket
S. Fabrin skrev den 19-07-2021 20:48:03

je_ns det skal være en Black&Decker.
Trådstarteren skrev da ellers  
"Findes  der en motoriseret kost, i stil med en buskrydder? Helst med akku og gerne fra Black&decker. "

 


Vi prøver igen, i morgen --

Ligner det en Black&Decker?     

fase
Nej bestemt ikke.
Men for at skære det ud i pap, skrev trådstarteren Gerne Black & Decker
Det åbner jo ligesom op for at foreslå andre fabrikater, da B&D tilsyneladende ikke laver sådan en indretning.

Vi prøver igen, i morgen --
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis