Er det vanvittigt at fjerne disse beslag ned vinkelsliber.

Tør jeg fjerne disse stålbeslag med en vinkelsliber? Se billeder nedenfor. 

De er støbt langs hele soklen. Jeg er tvivl om det er for risikabelt, da der står en olietank lige ved siden af. Jeg tænker på gnister.

Havde i gjort det?

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er der ingen problemer i, men tænk over hvor gnisterne ryger hen, giv evt området en tur med vandslangen.
Vil du være helt sikker..
Bliv i området 1 time efter, og kontroller det ikke har antænd noget.

Vi prøver igen, i morgen --
Olien er nu forholdsvis svær at antænde, men Det er ikke sikkert græsset er. Har du en bajonetsav var det god mulighed. Har du ikke kunne du starte havevanderen før du går i gang. Og vende gnisterne væk fra olietanken just in case.

Nogle griner også når jeg spænder alt fast når jeg kører med trailer, men ser altså meget skrammel der tabt langs vejene.

 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Sæt en stump plade op max 1/2 m fra hvor du bruger vinkelsliberen. Så kan du fange gnisterne.

Søren O
Det sker der absolut intet ved, jeg ville være mere bekymret for græs der går ild i.

Få en hjælper til at holde en plade i "strålen" så sker der ingenting
Jeg ville først og fremmest advare imod gnister op på vinduer. Men kan se at der ingen vinduer er. Så det er helt uden problemer.
Men som de andre skriver læg haveslangen parat så eventuel ild i græsset kan slukkes inden det breder sig naboen.
Olietanken giver ikke problemer. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis