Gammelt lampeudtag Camilla12334 2 13-07-2021 17:36 Jeg har et gammelt lampeudtag med en blå, to sorte og en gul strømledning. Hvordan skal disse ledninger samles i tre samlemuffer? 😊 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Søren O 7971 7000 13-07-2021 19:11 Det normale er at samle dem “farveret”, så de 2 sorte samles i en samlemuffe. Den blå og den gule sætte også ind i hver hver sin samlemuffe.Skal der tilsluttes en lampe er det ret sikkert den blå og den gule der skal bruges. Søren O
karl smart 2276 2600/2700 13-07-2021 21:34 Det ville være godt med et billede af lampestedet , Mvh S.H. Tillid er godt men kontrol er bedre.......