Fuldsparle Cisternekasse

Hej Alle

Har et spørgsmål vedrørende spartling

Har netop fået monteret et indbygningstoilet i en farmacell kasse. Jeg spartlede den af 2 omgange og malede den hvilket blev fint.

Jeg er kommet lidt i tidsnød da vvs har målt forkert og skålen er monteret 6 cm for lavt og løsningen er at rive det ned og lave en helt ny kasse for at hæve cisterenen :-(

Kan jeg fuldspartle direkte i en omgang, eller anbefaler man at spartle skruehuller først, vente et døgn, og så fuldspartle? Jeg har en mure der kommer onsdag så der skal den gerne være færdigmalet.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Fuldspartel i en omgang og mal. Skruehullerne er formentlig så dybe at det betyder noget. Hvis du maler, hvad har det så med mureren at gøre?

fase
Tak for svar.
Muren vil gerne have kassen færdig før han kommer og sætter sokkelflise på og gummifuger.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Wulff79 skrev den 12-07-2021 15:25:30

Tak for svar.
Muren vil gerne have kassen færdig før han kommer og sætter sokkelflise på og gummifuger.

 der skulle have stået Skruehullerne er formentlig ikke så dybe, at det betyder noget. 


fase
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også