NKT deck pro terrasseskrue / CAMO

Hejsa,

Jeg står og skal lave terasse, og har kig på CAMO. Priserne på skruer er dog urimeligt høje, men NKT har nu også lavet en lignende løsning. Er der nogen der er prøvet disse, eller ved om NKT skruerne evt. passer i CAMO værktøjet? I så fald kan man få A4 skruer til nærmest 1/3 af hvad man skal give hos CAMO.

https://www.frishop.dk/pi/NKT-Deck-Pro-v%C3%A6rkt%C3%B8j-til-skjult-fastg%C3%B8relse-af-terrassebr%C3%A6dder_10364850_93838.aspx

https://www.10-4.dk/varer/byggematerialer/skruer-bolte-motrikker-og-skiver/terrasseskruer/nkt-deck-pro-terrasseskrue-2070045

/Simon
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jemogfix 60 øre/stk
Hej Simon
Ved godt det er en gammel tråd, men jeg står med samme overvejelse som dig. Jeg vil derfor høre, om du vil dele hvad du endte med at gøre?
På forhånd tak.
Mvh Kim
Hej Kim!

Endte med at købe NKT deck pro og de skruer der hører dertil. Byggede 70 m2 terasse med den, og så langt så godt ! Man skal dog nok købe et ekstra bit sæt eller to til den, de bliver slidt med den mængde man skruer. Skal dog også sige at mit var relativt blødt træ. Er usikker på hvordan det ville virke i hårdt træ.

Ville ikke have nogle bekymringer om at gøre det samme igen. Håber det hjælper !
Hej Simon
Mange tak for hurtigt svar. Dejligt at du er tilfreds. Jeg vil bestemt gøre det samme som dig så :-) Jeg skal også bruge relativt blødt træ.
God dag.
Mvh Kim

Annonce
Hej Simon og Kim
Jeg står også og skal lave terasse gerne med NKT’s deck Pro. Kan det svare sig at gå på tilbudsjagt efter skruerne eller kan man få et godt tilbud ved at købe alt samlet i eks XL?
Terassen skal bare være i 28x125mm trykimprægneret.
Mvh Mie 
Hej. Jeg løb en lørdag tør for Camo skruer og gode råd var dyre. Kørte i Jem og Fix og købte Nkt Pro deck og deres skruer. Nkt skruer passer i min Camo, så nu går jeg retur med min Nkt Pro deck holder.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis