Hul i trailerbund reparations tips?

hej alle LDSere

Jeg har kvajet mig og fået lavet et hul i min trailerbund (se billeder)

Nogen goe tips/ideer til at fikse det på en fornuftig måde?
Bunden er sådan set fin nok, så vil ikke (endnu) skifte hele bundpladen, det kan godt vente et par år endnu.

Tak for al hjælp!

Vh
Nel
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tænker en form for metalplade der kan dække hullet, eksempelvis 20 x 20 cm, som så limes på med tec 7 eller anden kraftig fugelim 

Mvh. Christian M

Christian M skrev den 10-07-2021 19:40:02

Jeg tænker en form for metalplade der kan dække hullet, eksempelvis 20 x 20 cm, som så limes på med tec 7 eller anden kraftig fugelim 

Tak for svar!

Det lyder relativt lige til - hvad med et par skruer, kunne det hjælpe på holdbarheden måske?
Kunne også bolte det fast, sørge for de sidder lavt så man ikke støder på dem med skovlen mm.

Det skal bare helst holde første gang   

Hvad med at købe en dørkplade i helestørrelsen?
Silas skrev den 10-07-2021 20:43:39

Hvad med at købe en dørkplade i helestørrelsen?

Tak, ja det ikke at udelukke faktisk.

Ville gerne, i første omgang, se om hullet her kunne fikses uden det skal koste noget særligt.
Men en hel plade er nu ikke en dum ide. 

skær hullet rent i en firkant , skær så et stykke der passer presis i hullet og et stykke der er lidt større , skru det store stykke på undersiden , så det kan holde lappen , så har du en glat bund uden kanter
bredker skrev den 10-07-2021 21:53:17

skær hullet rent i en firkant , skær så et stykke der passer presis i hullet og et stykke der er lidt større , skru det store stykke på undersiden , så det kan holde lappen , så har du en glat bund uden kanter

Nok den bedste løsning. Evt. brug et hulbor så har du den præcis korrekte størrelse. 

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis