Hvordan virker-Tv-reklamer?

Ved ikke lige om det der var et bedre sted med at flytte det :

Jeg har især i nok det sidste års tid (ved ikke om det har med Corona at gøre?)...

At.

Fx supermarkender som har tilbud på X ting, det har de fra fra-dag til lørdag. Men de sender stadig tilbudet i rekamerne efterfølgende mandag?

Bevares sådanne "små ting" skal jo lige pille af igen", men det må da være spild af reklame kroner, jeg går i alt fald hverken i Netto eller Spar efter et Tilbud de havde i går eller i forgårs gg.

Det grummeste jeg så var nok en bilforhanler-fima (Altså selve mærke, ikke en forhandler, at de kan levere alle de viste bilier til omgående levering i April ?"?"?

Altså endten er reklamen MEGET forældet, og ellers hvis der menes næste April vil jeg sgu ikke kalde det "Opgående" ... gg

Og der er flere  sikkert som jeg ikke lige bed fat i.

MEn altså er det ikke ret dyrt for firmaer genrelt, at have reklame i TV?

Det virker i al fald fjollet at reaklemere for tilbud som allerede er "udløbet?

Arla reklamerer fx også meget, men ingen vil da købe en for gammel mælk af dem vel ?

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Haha !
Jeg vil tro at den slags er forudbetalt eller som "abonnement"/mængderabat.

Corona betragtes sikkert som force majeure og den slags har de fleste kontrakter forbehold for.  

Så jeg vil tro pengene er spildt for annoncørerne, men tv kanalen er stadig kontraktligt forpligtet til at sende reklamen.

Bare et gæt !

Mvh Henrik 

-viden er roden til alle problemer og alle løsninger-

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis