"ekstern" mailgruppe

Argh! jeg ved ikke hvad det hedder, måske kan i hjælpe?

Vi er en gruppe i byen som gerne vil vedligeholde nogen af de grønne arealer her. Ppå legepladsen begynder hækkende og brændenælderne at krybe ind og sætte sig på gyngerne ovs  :)

Vi har snakket om en mail gruppe hvor alle kan sende en amletmail rundt til de andre. Dette kan nemt gøre ved vi alle lave en gruppe i vores respektive indbakker.
-problemet ligger bare i vi skal opdatere denne gruppe hver gang der er ændringer elller nye kontakter, og det tror jeg går galt.

Findes der et udbyder, hvor man kan tilmelde sig lige som et nyhedsbrev, men hvor alle kan skrive rundt til listen?

Gav det mening?

Mvh. Nicholas

www.Duckduckgo.com sikker søgemaskine
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det nemmeste for jer er at lave en gruppe eller tråd på én chattjeneste eller socialt medie. Facebook er nok den bedste fællesnævner, der kan i både pave en gruppe eller også have en fælles messenger tråd.

Men man kan også lave gruppetråde i mange andre beskedapps WhatsApp, signal, telegram, ... 

Ask
hej AskH tak for input :D

problemet med sociale medier er; facebook er for boomere, Millenials er på tiktok, digitale indfødte er på instagram, gamere er på discord ovs. med alle har en mail.
(jeg selv ejer ikke en smartphone og kan nok ikke tilgå halvdelen af de tjenester.)

www.Duckduckgo.com sikker søgemaskine
Du ejer tilsyneladende en computer og kan så også lave en gruppe, som kun er for medlemmer, hvor kun medlemmerne kan se, hvad der skrives. Du laver en gruppe f.eks. græshoppeerne i X-købing eller noget lignende. Der findes også alvordige grupper som f.eks. din.

fase
Nicholas Efternavn skrev den 08-07-2021 20:01:04

hej AskH tak for input :D

problemet med sociale medier er; facebook er for boomere, Millenials er på tiktok, digitale indfødte er på instagram, gamere er på discord ovs. med alle har en mail.
(jeg selv ejer ikke en smartphone og kan nok ikke tilgå halvdelen af de tjenester.)

Mit indtryk er nu mere at forskellige aldersgrupper er mest aktive på de forskellige platforme men at mange faktisk har en konto på flere af dem. 

Jeg kender ikke lige til en tjeneste der udbyder gratis mailinglister til folk, og jeg tror også mange netop er gået over til andre medier fordi det er noget mere brugervenligt.

Ask
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis