Blomberg køle /fryseskab Michaelsand 2 05-07-2021 10:16 Jeg har et køle fryseskab hvor kompressor kører konstant. Fryser bliver Ca - 8 grader men køleskabets temperatur ligger kun få grader under rumtemperaturen. Hvad er der galt og kan det svare sig at lave det? 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
S. Fabrin 19655 4400 05-07-2021 11:55 Det tyder på at kompressoren er defekt, eller der mangler væske på køle/fryseskabet. Hvis skabet har nogle år på bagen, kan det næppe betale sig at reparere det. Vi taler om et par tusinde eller mere for reparationen. fase
Michaelsand Trådstarter 2 05-07-2021 13:03 Det var jeg bange for, synes ikke at der er utætheder at spore i køle kredsen men jeg kan godt se at der ikke er studse for påfyld, aftap.
S. Fabrin 19655 4400 05-07-2021 15:55 Du kan ikke spore eventuelle utætheder ved at se på kølekredsen. Påfyldning / aftapning foregår via et stykke rør, som klemmes sammen. fase