Ideer til LED belysning i ny garage.

Har set nogle hexagon led moduler på udenlandske hjemmesider. Nogen der ved om man kan få det i DK (godkendt) - eller andre ideer til LED stripes i garage? evt med nogle skinner. Det drejer sig om 60 m2. længde 9 meter, bredde 6,3 meter.

Mvh
Steen
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvilket loift har du derinde

perlesten skrev den 03-07-2021 20:48:44

Har set nogle hexagon led moduler på udenlandske hjemmesider. Nogen der ved om man kan få det i DK (godkendt) - eller andre ideer til LED stripes i garage? evt med nogle skinner. Det drejer sig om 60 m2. længde 9 meter, bredde 6,3 meter.

Mvh
Steen

 Hej Steen,

Jeg skal selv i gang med samme projekt. Planen er at købe ledbånd, og så klippe i længder på 1 mtr ca. Jeg har 30m2 garage, og tænker at sætte 4 op (måske), og så montere dem i aluprofiler. Derudover køber jeg en driver så jeg kan køre det sammen med resten af mit philips hue, og så en ekstern sensor som tænder det ved bevægelse.

Mvh Tobias
Det lyder som en god ide. Jeg har også Hue i huset. Jeg har tænkt noget i retning at led bånd i hele loftets længde, men det bliver godt nok mange meter. God ide med bevægelsessensor...

Du kan jo købe 2 ruller med 5 mtr i hver, de dækker godt nok ikke hele din længde, men tænker der vil komme en del lys 😊 men der er mange muligheder.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis