Opvaskemaskine tager ikk vand ind. sadiq81 9 01-07-2021 18:43 Vores opvaskemaskine er stoppet med at tage vand ind. Jeg mistænker denne dingenot er den skyldige. Der kommer intet vand forbi den. Men hvad er det? 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
sadiq81 Trådstarter 9 01-07-2021 19:13 Ok ved yderligere test er det faktisk denne dims som ikk lukker vand igennem.
S. Fabrin 19655 4400 01-07-2021 22:42 Det ligner en magnetventil, som ikke kan repareres. Har du en mulighed for at sætte 230v på den, for at prøve om den virker? fase