Dørhul pris

Hejsa ,  har i et estimat på etablering af et 180x90 cm dørhul til en kommende terrasse , det er ca en 30 cm bred væg og der skal ståltegl op , lyder 45.000 som et ok tal ?😅 , Ved godt der er nogen ubekendte , det er også bare en ca tal :) 

 

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kommer selvfølgelig helt an på adgangsforhold, men det er noget en murer og en arbejdsmand burde kunne klare på en enkelt dag.
Kr. 45.000,- lyder helt vildt. Materialeforbruget er vel max. Kr. 1000,-

Søren O
Søren O skrev den 01-07-2021 16:34:47

Det kommer selvfølgelig helt an på adgangsforhold, men det er noget en murer og en arbejdsmand burde kunne klare på en enkelt dag.
Kr. 45.000,- lyder helt vildt. Materialeforbruget er vel max. Kr. 1000,-

 Når man Google prisen på et dørhul , ligger prisen på mellem 35.000- 100.000  , så tvivler på jeg får det for 1000 kr 😄


 

Nu er det jo et gør-det-selv forum.
Jeg skrev materialepris, er der mente jeg materialer til murer.
Der vil selvfølgelig også blive noget malerarbejde og en terrassedør der skal monteres.
Intet er gratis, men kan man lave det selv er der meget at spare.

Søren O
Det bør ikke koste mere en ca.
15.000

Det fikser jeg...
Det er ikke noget man kan lave på en dag. Går ud fra at det er ydermur, og at facade sten skal indmures igen rundt i kanten. Ligeledes skal indermur mures ud imod ydermur ( husk flamingo strimmel. )
Der skal indmures overligger både inde og ude. Den yderste skal måske fremstilles på stedet hvis man ikke kan købe en med præcis samme mursten. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også