Invita køkken

Så er det tid til at skifte køkken, og Invita har været det bedste vi har set mht. kvalitet osv. uden at kende prisen endnu.

Er der nogen der har erfaringer med det?

Flere har nævnt, at Ikeas køkkener overraskende er bedre kvalitet end de fleste og til næsten ½ pris - kender nogen noget til dem, som vi selvfølgeligt også skal have set på.

Jeg taler ikke om udseende men kvaliteten og sikkerhed i at overholde tidspunkt for leverancen osv.

På forhånd tak.

Mvh. JørgenE
Så er det tid til at skifte køkken, og Invita har... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ønsker nok mest een leverandør, som jeg kan holde i noxxxxxx hvis det ikke er som vi aftalte. For det er første gang og det er det nok for de fleste - og eneste gang, så får vi ikke hvad vi med rimelighed kan forvente !! bliver firmaet hængt ud her - får vi det vi med rimelighed det vi kan kan forvente skal de få alt den ros der tilkommer dem og måske en masse kunder, men indtil nu er det gået godt, og jeg er ikke nogen brokrøv at I bare ved det, så der skal noget meget grelt til før jeg bliver gal.

Utroligt som man kan tage problemer på forskud, men det er nok fordi vi føler os som børn i en ny butik, for trods vi har boet 3 steder. er det første gang vi skal vælge et køkken som vi ønsker det = min kone, da jeg ikke kommer der så ofte desværre, så det er da også fair!

Mvh. JørgenE

Det blev så til 3 stk. reklamer for dansk køkkenhåndværk.................
2 stk i tråde og 1 stk. i galleriet.

Og i øvrigt de eneste 3 indlæg du har lavet - ren reklame !

Det er ikke tilladt på LDS
 


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Læs ordensreglerne.

Pkt 7 : Reklame er ikke tilladt når formålet er at reklamere for et firma, et produkt eller en kommerciel hjemmeside.

Pkt. 10 : Der kan tilknyttes en linie i normal skrift og størrelse og i sort farve i signaturen med angivelse af firma eller www-adresse.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis