Skimmelsvamp under gulvet

Kan ikke lige finde det rette emnested, så nu skriver jeg her istedet, vi bor til leje i en lejlighed på 1.sal i en ældre bygning hvor der hver morgen lugter af muggen kælder omkring vinduet der kun har en radiator så vi har ingen møbler derved, har regelmæssig rengøring og har overholdt bagatel grænsen, stadig er her en fæl lugt, der er ingen ydre tegn på skimmelsvamp men har læst mig frem til at det kan gemme sig under gulvet, ejendomskontoret har bestilt en maler der skal fugtmåle væggen, mit spørgsmål er hvordan måler man så fugten under gulvet? Kan maleren også måle dette?  

Mvh.

Jimi.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Måske er udvendige fuger omkring vinduerne færdige, og der trænger vand ind i muren. Der kan måles fugt i etageadskillelsen. Det kræver at bore i gulvet. Men har din underbo problemer? Under alle omstændigheder, er det ejeren, der skal løse problemet. Undrer mig over, det er en maler, der skal måle.
Han skulle måle bag tapetet, tilsyneladende kan han ikke ringe tilbage med en tid, gætter han ikke kan finde måleren, underboen og jeg er ikke på talefod da han er lydskær og mener vi skal svæve når vi går rundt da vi åbenbart tramper, men har lagt mærke til hans vinduer er lukket også under hedebølgen så har en kraftig mistanke til der kommer noget derfra
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også