Efter opdatering til android.

Efter en opdatering af telefonen vil telefonen ha at jeg indtaster mit telf nr til en udvidet chat funktion. Er der nogen som ved hvad det er.
På forhånd tak.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du ikke valget Spring over i nederste venstre side af skærmen? Hvad er det for en telefon og hvilken Android version. Chatfunktionen kan du bruge til at chatte med en af dine kontakter.

fase
Tak for svar. Det er en galaxy a20e. indstillinger om telefonen står der telefonnr ukendt. Softwareoplys. One Ui-version. android version 11 Den nye 11 kom her i morges. Har ikke set en springover funktion, men måske er jeg kommet af med det. derefter er der noget med at sende billedet i fuld version med linkdin. men jeg har jo ikke sådan en konto.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Du behøver ikke en linkdIn konto. Det er for mennesker, som vil fortælle om deres erhversmæssige kunnen.
Jeg har lige i går sat en Doro 8080 op. Der optrådte også chatfunktionen, som vi bare sprang over. 

fase
Tak fabrin. så køre jeg bare videre som hidtil. Jeg synes at det er ret omfattende at gennemskue/læse alt det der står om opdateringen. Er der noget vigtigt i den som man bør vide?

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Er der noget vigtigt i den som man bør vide?
Nej ikke nødvendigvis.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis