Harald Nyborg Odense? NEJ TAK!

I dag skulle jeg forbi i HN i Odense for at hente en afbryder, jeg havde lovet at skifte for min nabo samt et par andre småting.
På vejen ind i varehuset ville jeg lige låne toilettet, men fandt ud af, at man nu skal hente en nøgle i Informationen. Nå, ja, OK. Efter at have ventet i kø ved en i lange perioder ubemandet skranke, bad jeg om at låne nøglen til dasset. Man gav mig et stykke papir, hvorpå jeg skulle skrive navn og telefonnummer, før man kunne udlevere mig nøglen...! (Hvad siger persondataloven mon om det?). Det har jeg sgu aldrig oplevet før!
Oplevelsen rigere og blæren tommere fandt jeg en tom reol, hvorpå der i stedet for Fuga-afbrydere lå sedler, så man kunne udfylde med antal styk af diverse LK Fuga el-materiel man ville købe. Denne seddel skulle jeg igen stå i kø ved den atter ubemandede informationsdisk for at aflevere og efter cirka et kvarter kunne jeg - mod betaling - få udleveret "1 stk Fuga afbryder, hvid" til en værdi af 38 kroner. Selvfølgelig bemærkede jeg min utilfredshed med besværet overfor personalet, men den ellers venlige ekspedient forklarede at man havde fået stjålet for "flere tusinde kroner" Fuga-afbrydere, så han mente tiltaget var helt i orden...
Såfremt man som kunde i Harald Nyborg i den grad skal mistros og tyvtes allerede fra man træder ind i butikken, er jeg sgu færdig med at handle der!

Murphy´s Lov: Alt der kan gå galt, vil gå galt, på det værst tænkelige tidspunkt.
Finagle´s Lov: Murphy was a F*cking optimist!!
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej, det lyder frustrerende, men hvorfor skriver du dette her? og ikke et sted hvor Harald Nyborg kan læse din feedback -og måske også forsvare deres koncepter med vare der bliver stjålet og toilet besøg

Mvh. Nicholas

www.Duckduckgo.com sikker søgemaskine
Biltema har lidt af det samme, hvor visse (ofte mindre) tyverieftertragtede varer kun kan udleveres ved samtidig betaling. Det er helt i orden med mig, jeg gider ikke betale for andre (langfingrede).
Vedr. toiletbesøg, så er det en service, og ikke noget du har krav på. Registrering har måske noget med smitteopsporing at gør, prøv evt. at spørge dem. Der er rigtig mange butikker, som har lukket kunderminerer under corona.

Træd ikke på mine ledninger :o)
Det lyder godt nok lidt voldsomt ja. Det er en god pointe omkring, at det kan være knyttet til smitteopsporing. Ellers er en mulighed, at jeres Harald Nyborg ligger i et socialt udsat område, og at toilettet kan enkelt bruges til for meget uønsket - er det tilfældet?
Snake.
Ved at lade varerne lige fremme til selvbetjening, kunne man undgå det system HN har, men så er der nogle, der har misforstået det med selvbetjening. Disse varer er der selvfølgelig nogle, der skal betale, så prisen på afbryderen til 38 kr. stiger nu til  45 kr. Der er kun kunderne til at betale. Så med mindre du har haft noget med ud som høflig "selvbetjening", har du vel ikke noget at klage over. 

fase
Var vel også sådan HN fungerede i gamle dage med mange af deres produkter, der havde du en blok med rundt og skrev varenumre ned på de ting du skulle bruge, og så fik du dem udleveret ved kasse..
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis