Kan det nu også passe det de skriver ?

https://vpn-zone.dk/netflix-danmark/

https://www.gratisonlinestreaming.dk/gratis-film-og-serie-streaming/

Passer det virkelig at det er lovligt og bestille netflix på denne måde fra et andet land.

Det virker jo vildt at norden kører med så sky høje priser på netflix når så andre lande der er prisen meget lavere.

Vedr det med Vpn så er det kun under bestilling det skal bruges så det ser ud som man er i tyrkiet ?
og den ikke skal bruges for at se en film .
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har læst det med vpn forbindelse i forbindelse med at man ikke kan se BBC programmer uden for UK.
Men via vpn forbindelse kan man oprette sig som "UK bruger" og dermed se BBC her i landet, men jeg har dog ikke prøvet det.

Men jeg kan ikke lade være med at tænke, at vis man opretter sig som tyrker på netflix, er programmerne så tekstet på tyrkisk ?
Jeg ved at de er tekstet på svensk i svensk netfix....

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Teksterne er med de sprog den pågældende produktion er udgivet med. Da jeg var i USA, så jeg pludselig at netflix der ovre havde de the walking dead seneste sesson + en masse serier som mine unger følger som afventer nye sessoner. Der ovre kan man vælge eks. spanske undertekster.
Har en ven der netop har oprettes sig med tyrkisk indgang via VPN til netflix, han kæmpede en kamp for at få to faktor godkendelsen via SMS, da oprettelsen kun ville sene til tyrkiske mobil numre. Så han fandt en service hvor man for en euro kan modtage 10 SMS i tyrkiet. Det lykkedes, men han brugte uger på det. Nu har han netflix til under 50 kr. Tror mere det er sporten i at få det til at lykkedes end det er det at spare pengene, lige for ham.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
De artikler er skrevet for at sælge dig den VPN-løsning der linkes til. Forfatteren får provision ved salg.

Jeg prøvede engang at logge på min (danske) Netflix med VPN aktiveret, så jeg så ud til at være i USA. Det åbnede, som PeterR skriver, en masse film og serier, som ikke er tilgængelige i DK. Til gengæld var det uden tekster og børneprogrammerne kunne ikke ses med dansk tale.

Jeg kan ikke forestille mig, at det er ulovligt. Men om det er besværet værd er en anden sag...

PS: Pas iøvrigt rigtig meget på hvilken VPN-udbyder der vælges. En meget stor andel er ufine i kanten og nogle er ren svindel. Tillid er super vigtigt, fordi VPN-udbyderen reelt har adgang til ALT hvad du sender og modtager på nettet igennem deres tjeneste. Det har været oppe at vende herinde før.

Mvh. AllanE
Tak for jeres svar, Det at jeg spørger er fordi nu faldt jeg over artiklen forleden og det lød næsten for godt til og være sandt, men de par gange jeg har prøvet netflix gratis via et prøve abb har det ikke virket som et udvalg jeg syntes om .

Lige nu har jeg amazon prime og til 45,- mdr som ser fin ud til prisen.
Jeg kan ikke se mit boxer tv, på pc'en hvis jeg anvender vpn forbindelsen, og min vpn er sat til danmark.
Så mon ikke det er det samme med netfix ??

Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis