Samlebrønd og stolpefundament


Hej. Vi er havnet i et problem. Vi har en lille skovhytte hvor vi netop er ved at få vand lagt ind og så skal vi tilbygge en lille hjørne til toilet osv. Tømren sir det er bedst at få lagt afløb til kloak ind på det lille stykke som skal laves til toilet inden vi støber stolper fast til bundrammen for at de ikke skal gå læse igen når de graver kloak ind ( planen er at i det hjørne toilettet skal være er der jo de 2 sider i forvejen så han vil støbe 6 10+10 i stolpefødder ud fra huset der er der i forvejen og så bruge det som ramme) så syntes jeg jo det er lidt svær at grave kloakrørene ind der efter , så det måtte være nemmere at lave rørene inden, men vores kloakmand så rødt og gik sin vej og ville ikke lave det så .
hvad mener i jeg skal gøre ? Hvad er den rette metode? Jeg har jo aldrig prøvet det før så aner ikke rækkefølgen . 

SN
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Fordi han laver en flot kloakledning, som så nogle andre vil grave omkring.
Når så huset er færdigt og kloak er blevet beskadiget, så starter balladen.
Du svarer selv på problemstilling, den der graver først får skader på sit arbejde.
Jo men hvilken rækkefølge vil i andre bruge og hvor meget / lidt af punktfundamentet ska man lave for at kloakmanden kan lave hans arbejde - 🤔 han ville ik svare mig 🤷‍♀️

SN
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis