HTH Levering

Godaften,

Jeg har for en måned siden renoveret vores gæstebadeværelse hvor vi købte skabe hos hth med levering på ca. 5 uger.
Nu ca. en måned senere er vi gået i gang med master badeværelset hvor der skal købes købes diverse skabe til + lidt andet til huset.
Men i dag snakkede jeg med 2 forskellige hth butikker, de siger først de kan levere i uge 43, kan det virkelig passe??
Jeg skulle selvfølgelig have bestilt det hele samlet, men på daværende tidspunkt var jeg stadig ikke helt klar over hvordan den store badeværelse kom til at se ud.

Nogle ideer?? jeg tænker ikke at en professionel tømmer eller byggefirma venter så mange uger på at få leveret derer skabe??

 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er pres på alle leverandører lige for tiden, så tror det er noget du må acceptere 
Hele byggebranchen koger i øjeblikket, da hele verden har som følge af coronaen valgt at bruge penge på deres hjem.
Alle bygger til eller laver om i deres hjem, råvarepriserne på træ, metaller er skyhøje og har været det siden sidste efterår.
Jeg har en nabo der kører lastbil med spærtræ, og han siger at det ikke er unormalt at der nu er op til 10-15 ugers leveringstid på "hyldevarer" til byggeriet. 

Jeg bestilte træ fra et savværk, før påske, og fik det leveret sidste uge....

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Så er det godt jeg er sådan et tårmodigt menneske 🙃🤣

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis