Søger Trafo - Skilletrafo?

Ved ikke om det er rette kategori men leder efter en trafo med flg data men kan ikke finde en sådan.

Kan noget hjælpe med links etc?

Data:
Primær 230v AC   600va
Sekundær 400v AC  1,5A

På forhånd tak.


 

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er du sikker på det ikke er en 400v på primær siden
Hvad er den brugt til
Det skal umiddelbart være 230volt ind og 400volt ud. Mærkepladen ser sådan ud. 

 

Ingen der har bud på ovenstående eller er det en umulig opgave at finde en sådan?

 

Du har fået et bud på en godt nok kun på 500VA. En transformer fungerer begge veje. Skal transformeren være på 600VA. Står der ikke et fabrikat på mærkepladen?

fase
Annonce
S. Fabrin skrev den 17-06-2021 21:58:03

Du har fået et bud på en godt nok kun på 500VA. En transformer fungerer begge veje. Skal transformeren være på 600VA. Står der ikke et fabrikat på mærkepladen?

 Nej, intet navn, kun CE mærkning.   

Det du siger er, at hvis jeg smider 230v på det der er udgangen altså på den sekundære klemrække, så får jeg 400volt ud på indgangen - den primære? Jeg skal ikke bruge de 230 volt, jeg skal forsyne med 230volt og så gerne have 400 ud, men vil være sikker på, at det også er tilfældet.. 


 

Der er et lille spændingstab, nogle få volt. Så ja, transformeren virker begge veje. Hvor krævende er forbrugeren på 400V siden?

fase
Tak for det, jeg prøver, så må jeg se om ikke det virker. Tror ikke nogle få volt har den store betydning.

 

Du giver en tilbagemelding om resultatet  :-)

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis