Robotplæneklipper

Hej
Vi har givet min mor en robotplæneklipper ​
https://www.boligcenter.dk/hjem-have/graesplaene-have/elektriske-haveredskaber/plaeneklippere/robotplaeneklippere/robotplaeneklipper-1000-m-med-lcd-44ah-24v-batteri

Den kan finde på at køre i cirkel om sig selv i meget lang tid. Hun må ofte ud og “lege” forhindring for at få den til at køre videre. Nogen der ved hvorfor den gør det ?

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Altså det er ikke for at lyde bedrevidende men måske fordi den er en smule for billig. Jeg har selv en worx der jo prismæssigt ligger i den billige ende, men de kan ikke ramme den pris der.

Hvis den kører i cirkler lyder det jo som en fejl i styringen. Man kan selvfølgelig prøve at reklamere rig de om en anden udgave af samme er bedre. 

Ask
Jeg hjalp for nogle år siden en kammerat med at installere en robot plæneklipper. Det var også i den billige ende, og der var kun problemer med den.
Så købte han for 4 år siden en Worx til omkring 2500kr. Den har kørt uden problemer siden. Og der er endda ikke skiftet knive. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Der er andre tråde herinde om hvilke mærker. Worx er jeg glad for men der er mange gode ting at sige om Gardena. 

Ask
Når I skriver den billige ende…. Vi gav 4000 kr og det er måske i den billigere ende, men uanset prisen, skal den jo virke.  Jeg må prøve at sende en reklamation for den skal jo tjene et formål…. Nemlig at klippe hele plænen. 
For et areal på 1.000 KVM er det klart i den billige ende. 

Ask
Men stadig....for 4.000 kr. synes jeg godt, at man godt tillade sig, at forvente at den virker. Om den så er lige så god, som de dyrere mærker er noget andet.

Det er dog lidt bekymrende, at de ikke engang skriver hvilket mærke det er. Man kan frygte, at I har betalt overpris for noget, som man kunne købe hos Wish eller Ebay endnu billigere   

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis