Hane løs i gevindet, hvor strammer man den? bilingual 197 3000 13-06-2021 09:50 Hej,jeg har sådan en fætter af en vandhane som er løs i gevindet,er der nogle der ced hvor strammer man den ?- har prøvet skruen foran uden held. Meget ufremkommeligt under vasken. 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Søren O 7970 7000 13-06-2021 09:58 Hvordan løs i gevindet?Er det hele hanen der sidder løst i gennemgangen gennem vasken? Søren O
bilingual Trådstarter 197 3000 13-06-2021 10:09 Søren O skrev den 13-06-2021 09:58:58Hvordan løs i gevindet?Er det hele hanen der sidder løst i gennemgangen gennem vasken? Selve hanen er fleksibel, men blandingsbatteriet drejer også med nu.
S. Fabrin 19655 4400 13-06-2021 10:44 Hvis blandingsbatteriet sidder løst, skal du ind under vasken for at stramme fastgørelsen, uanset hvor besværligt det er . Den skrue du kan se er til at holde overløbet fast. fase
ev elmand 30533 7480 13-06-2021 11:20 Det er helt oppe bag vasken. Der skal total ryddes i vaskeskabet, og så lægger man sig på ryggen og kigger op. Her kan det være godt med et par sofahynder på gulvet så man udligner lidt forskellen fra gulv til skabs bund. En lampe vil også være til hjælp.Der er så forskellige fastgørelses metoder. En ring der skal drejes med en vandpumpetang.2-3 skruer igennem ringen som kan spændes med stjerne skruetrækker eller en skrue som spændes med lang topnøgle. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)