Malgodt rabatkode?

Nogen der ved, om rabatkode til Malgodt ikke længere kan bruges? Eller om den er ændret?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Så tror fanden den ikke ville acceptere min kode, når jeg skrev den forkerte. :-)

Tak for hjælpen.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Den ligger lidt langt nede på google, sammenlign lige priser med siden, maling halv pris. Jeg har IKKE en aktie i det firma....

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jeg er lidt i gang med at forberede en maling af facaden på mit hus. Og Malgodt er da inde i overvejelserne, men umiddelbart er deres priser temmelig høje.... Og selv om man måske kan få 10% intro rabat ved at oprette sig hod dem plus yderligere 20% fra LDS, så ser deres prisser fortsat ud til at være over priser man kan finde på nettet inden pris snak.......

Og med 170 kvm facade der skal males får der trods alt en del maling.... så samme vare til bedste pris er klart mit mål.

Jeg har tidligere handlet med malgodt og til en Ok pris og var tilfreds med produkterne fra dem.

Se jer for er mit råd :-)

MVH Njord
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også