Krise - Væggen flækkede!!

Jeg er i gang med at fjerne dørkarme, og da jeg hev i den ene side flækkede gasbeton væggen!!   

Hvad gør en klog?

Jeg er i gang med at fjerne dørkarme, og da jeg... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce


SÅ er lortet limet (næten 2 tuber) - plus 8 karmskruer til at holde det - håber virkelig det holder... Der kommer jo en dør i som vil blive brugt meget!   

Hvad med der hvor der stadig er "luft" i revnerne - skal de kradses ud og fuges med et eller andet?
8 karmskruer. Det er en for ca. hver 25 cm. Der er flere revner, så du er ikke helt færdig. Du nævner at der skal en dør i, så jeg ville reparere de tynde revner. Lufthullerne kan du reparere med lidt mørtel.

fase
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
S. Fabrin skrev den 07-06-2021 22:08:06

 Der er flere revner, så du er ikke helt færdig. Du nævner at der skal en dør i, så jeg ville reparere de tynde revner. Lufthullerne kan du reparere med lidt mørtel.

 Jeg kunne ikke få mere lim ind, da det vælter ud af diverse huller og revner. Skal jeg lade det tørre og bore nye huller bagefter, så jeg kan flyde mere lim ind?

Du spartler bare op. Det ser meget godt ud. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også