Vores Gram køleskab køler ikke godt nok mere.
Skilte det ad i dag og kan se fordamperen er voldsom rusten og der lå næsten 1cm rust puds i bunden af skabet.
Skabet er 6 år gammel. Tænker at fordamperen ikke har det godt længere? Andre som har oplevet samme problem?