Gram fordamper rusten

Vores Gram køleskab køler ikke godt nok mere.
Skilte det ad i dag og kan se fordamperen er voldsom rusten og der lå næsten 1cm rust puds i bunden af skabet.

Skabet er 6 år gammel. Tænker at fordamperen ikke har det godt længere? Andre som har oplevet samme problem?

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er sikkert ikke fordamperens skyld, at køleskabet ikke køler så godt mere. Det er sikkert manglende kølemiddel eller dårlig kompressor. Det er meget tvivlsomt om det kan betale sig at reparere køleskabet, så køb et nyt.

fase
S. Fabrin skrev den 05-06-2021 08:21:06

Det er sikkert ikke fordamperens skyld, at køleskabet ikke køler så godt mere. Det er sikkert manglende kølemiddel eller dårlig kompressor. Det er meget tvivlsomt om det kan betale sig at reparere køleskabet, så køb et nyt.

Du har nok ret og det ender nok også med et nyt skab.

Vi havde et Blomberg køleskab og mener det var en gram fordamper på. Her lå der et tyndt støv i hele køleskabet efter et års tid. Hvis du søger på nettet vil du se at det er en kendt fejl. 🙄

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

kontakt forhandler det er en kendt sag  .De tilfælde jeg kender til har endt med at man har fået et nyt skab ub
jensen55 skrev den 06-06-2021 19:03:06

kontakt forhandler det er en kendt sag  .De tilfælde jeg kender til har endt med at man har fået et nyt skab ub

Jeg har skrevet direkte til Gram. Så må vi se hvad de svarer.

Gram ringede til mig i dag og sagde, de ombytter skabet 👍
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis