skift af slange i opruller

Jeg er i den situation at slangen i min opruller er kaput og så vil jeg gerne høre om der er nogen der har prøvet at skifte slange ud i sådan en..
mvh
Jørn
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
I den slangevogn, som jeg har anvendes et standard gardena stik, men da der findes mange fabrikater af slange-oprullere, så er det vel ret uvæsentligt for dig, at vide, hvordan det fungerer hos mig, men det er faktisk, hvad du spørger om.
Tak for to svar som jeg ikke kan bruge til noget som helst.Hvis man ikke er indstillet på at hjælpe på en positiv måde kan man bare lade være med at svare eller evnt være positiv og spørge ind til problemet ,hvis man ikke forstår hvad der menes.Husk det de herrer fuerzzz1 og efry.Jeg taler om en automatisk slangeopruller IKKE en slangevogn,hvis det havde været sådan en havde jeg naturligvis skrevet det .Nå,det var ikke meget hjælp jeg kunne hente her.
Jeg har prøvet at skifte en slange i en automat opruller til luft.
Det første det kræver er at du kan skille rullen ad.
I min sad der skruer i den ene side, så jeg kunne komme ind til "hjulet" som er mekanikken i den.
Når du først er inde, giver det hele sig selv.
Hvis det er en billig en er den måske "svejset" sammen og så ville jeg smide den over højre skulder.  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Selv om jeg forsøgte på en ironisk måde at svsare dig så du selv kunne se, at der manglede mange oplysninger i dit spørgsmål, så lykkedes det åbenbart ikke. Vi ved selv nu ikke om det er slange til vand eller til luft (eller noget helt tredie), og du har stadig ikke villet oplyse noget om fabrikat.
Beklager, at du ikke kunne se min ironi!  

Annonce
Kom med et par billeder til os, så kan vi komme med mere kompetente udmeldinger der er mere brugbare for dig.

 

Fuck det er sgu op af bakke gg
Og så behøver jeg ikke flere utilbørlige kommentarer.Jeg har fundet ud af det ved hjælp fra andet side.Ih hvor findesder mange ikke konstruktive mennesker
Jørn Ehlert skrev den 06-06-2021 11:40:19

Og så behøver jeg ikke flere utilbørlige kommentarer.Jeg har fundet ud af det ved hjælp fra andet side.Ih hvor findesder mange ikke konstruktive mennesker

 Kunne du så ikke hjælpe "de uvidende" med din nye viden ?
Det er jo det hele dette forum går ud på....Der kunne jo være nogle der falder over din tråd via Google søgning, og klikker så forgæves, fordi du holder løsningen for dig selv.


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Jo,PinkHenrik
Jeg fandt et glimrende indlæg på Youtube under “Change of hoze” fra Hozelock ,ganske vist på engelsk,men det betyder vel ikke noget for moderne mennesker.Det var ganske instruktivt og det har jeg forøvrigt oplevet flere gange.Prøv altid YouTube .
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis