Får fej 30 på tilslutning af induktionskogeplade

Hej. Håber nogle kan hjælpe. Vi har afprøvet 2 Miele induktionskogeplader på samme kraftstik, men der kommer hver gang en Error30. Den ene kogeplade har vi også afprøvet i et andet hus og her kom samme fejlkode 🙈🙈Nu bliver vi lidt bekymret for om vi har brændt kogepladerne af eller hvad der mon kan være galt? Alt andet strøm virker fint og der er ikke sprunget nogle sikringer.

Dj 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvordan er kogepladen forbundet? Det er helt umuligt at give råd uden at vide, hvordan kogepladen er forbundet. Billeder er af forbindelser ved tilslutning i væggen og i kogepladen er særdeles velkomne.

fase
Okay. Tak vender tilbage 

Dj 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis