Hej. Håber nogle kan hjælpe. Vi har afprøvet 2 Miele induktionskogeplader på samme kraftstik, men der kommer hver gang en Error30. Den ene kogeplade har vi også afprøvet i et andet hus og her kom samme fejlkode 🙈🙈Nu bliver vi lidt bekymret for om vi har brændt kogepladerne af eller hvad der mon kan være galt? Alt andet strøm virker fint og der er ikke sprunget nogle sikringer.
Dj