TDC super hurtig service

I går kl 10,00 forsvandt mit internet, jeg køre på en dual kobber forbindelse fra tdc
Ringede til tdc, med det samme, efter en time ringede montøren på døren, og kunne fortælle at fejlen skyldtes, at der i forbindelse med arbejde på kloak, var boret ned til grundvands sænkning, og at de over en længere strækning havde boret  i et hovedkabel.
Her i dag kl 14,45 var fejlen udbedret.
Så selv om man bor ude på bøh landet, er deres service god.
Så jeg er godt tilfreds, synes ellers tit man høre sådanne ting kan tage mange dage.

Vi prøver igen, i morgen --
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, man er jo rimelig afhængig af internetforbindelsen efterhånden, så det er rart at de kan arbejde hurtigt.

Gad vide om de kan sende regningen videre til kloakmesteren eller om uheld som det bare er en del af forsyningspligten/forretningen


Mvh. AllanE
Jeg vil da håbe entreprenøren får regningen  

Jeg har trådløst internet i min firmabil via mobil simkort, så det har jeg brugt, det virker faktisk ganske udmærket, wifi dækker fint i næsten hele huset.
 (og betaler multimedie skat)

Testede lige hastigheden på det mobile, det er faktisk ok til mit brug..


Vi prøver igen, i morgen --
Hvis du har noget at bruge internettet til i forbindelse med dit arbejde, skal der ikke betales skat af det, selv om firmaet betaler.
Noget helt andet er “fri telefon”. Det er mange gange en fordel selv at betale abbonentet, og slippe for beskatningen.

Søren O
Jeg har fri telefon, og medarbejder bredbånd, firmaet betaler os et månedligt beløb, for at vi har telefonen og pc'en med hjemme . (vi har to telefonnumre, og det arbejdsmæssige er kun tilgængeligt i arbejdstiden, og har vi fri kan vi selv slå det fra via en APP)
Så for mig er det en fordel, også selv om jeg kun bruger telefonen, og ikke arb. pc'en.

Vi prøver igen, i morgen --
Hmm, ja det lyder bedre end mit HIper.

Mit internet forsvandt forleden ved midnats-tid. Først tjekker man jo eget grej, nulstiller router osv. Uden Resultat.

På mobilen kunne jeg så se at der var planlagt noget vedligehold af en art samme nat, forventet oppe igen kl 6, det var der dog allerede kl 5.

Synes bare når det nu er planlagt, så kunne de godt lige sende folk en "advarsel" på SMS eller Email eller begge dele nogen tid inden.

Ikke kun fordi det kan forstyrre folks arbejde, men jeg sad faktisk netop i finalen i en Pokerturnering !

Heldigvis var det så få kroner det handlede om, at jeg ikke engang gider brokke mig, over den manglende "advarsel".

Men noget lign er sket før, dog på en anden udbyder, hvor det var betydeligt større summer det potentielt kunne have blevet - ikke 25 kr, men 1000 Euro.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis