Hjælp til tilslutning af lampe

Jeg vil gerne tilslutte en ganske almindelig væglampe som styres af en dedikeret kontakt til det udtag jeg har vedhæftet billede af.

Som I kan se er der et kabel der kommer ned i højre side med to ledere og den er så muffet sammen to steder med et 5-leder kabel der kommer ned i venstre side. Jeg har fået sat spots op med egen kontakt og koblet ventilation til og det har trikkeren lavet og så efterladt det sådan her og nu er det så tid til at sætte en væglampe op.

Hvis jeg skiller mufningen af så højre og venstre kabel er adskilt og tilslutter lampen til kablet til højre, så er der ingen strøm på spots eller ventilation (kører sammen) men der er tilgengæld fast lys i min lampe men det kan ikke tændes og lukkes på sin kontakt.

Hvordan skal jeg tilslutte lampen, så der er lys i spots og de kan tænde/slukke OG der er lys i min nye væglampe som kan tændes og slukkes på vægkontakten som før?

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Disse ledninger skal ikke skilles ad. Din lampe skal tilsluttes til den muffe med de lyseblå ledere, og den anden leder fra lampen i enten den grå eller den sorte. Der må du prøve dig frem. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Yes, det var præcis hvad der skulle til. Det hele virker perfekt nu. Mange tak   
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis