Leje lille flyttecontainer til fair pris?

Jeg skal flytte fra Rønne til Falster  jeg har en varevogn, men orker ikke køre frem og tilbage 3 gange. Er det mukligt at få en mindre flyttecontainer der ikke koster for meget sidste tilbud jeg fandt far BOXIT var på små 20.000 - det er sgu mere end jeg har råd til.

Boxit og alphacontainer syns jeg er lidt dyrt.  Er der bedre alternativer?  Ca 12m3 = 10 Fod er fint jeg behøver ikke mere end det. En

Bornholm er et dejligt sted.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ting flytter sig ikke gratis.
Sælg, smid ud hvad der har ringe værdi. 
Lej-et-lig. www.lejetlig.dk 

Find den største varevogn/lastbil som du har kørekort til.
Jeg skal flytte fra Rønne til Falster  jeg har en varevogn, men orker ikke køre frem og tilbage 3 gange. Er det mukligt at få en mindre flyttecontainer der ikke koster for meget sidste tilbud jeg fandt far BOXIT var på små 20.000 - det er sgu mere end jeg har råd til.
Måske ikke ligefrem en flyttecontainer men har du undersøgt om der er nogle vognmænd der regelmæssigt kommer til Bornholm med gods som kører tomkørsel retur? Hvis du kunne finde en vognmand der kørte tom retur kunne det være han ville køre dit flyttelæs til Falster alternativt bare til et depot på fastlandet til en fornuftig pris.
Jeg ved ikke hvor meget der "snakkes" på Bornholm men der må være nogle ved færgen der har kendskab til om der er vognmænd der ofte kører tom-kørsel fra Bornholm.
God ide

Bornholm er et dejligt sted.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis