Reparation af nyligt etableret badeværelse

Hej LDS.

Jeg har for nyligt købt en løbende istandsat villa hvor der er brugt gode materialer men hvor finessen samt lysten til et ordentligt arbejde har manglet.

Derfor har jeg sat mig for at få udbedret nogle af de hovsa løsninger som tidligere ejere af huset let og elegang er hoppet over.

Jeg har vedlagt nogle billeder for at danne forståelse for den konkrete opgave.Som det kan ses på billederne jeg har lagt ved, er evnerne sluppet op når det kommer til at lave pæne afslutninger i hjørnerne.

Er der en gut eller gutinde der kan forklare mig fremgangsmåden for at reparere dette :)

Tanken var at slibe ufinhederne ned, en form for spartel derefter, og til sidst afslutte med den passende maling på væg samt at jeg vil male toppen af sokkelflise.

På forhånd tak :)

Mvh Daniel
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Sandspartel på og så ellers slibe til du er tilfreds, når top af sokkelkant skal males så brug malertape for at holde maling der hvor det skal være...
mfrost skrev den 30-05-2021 08:57:09

Sandspartel på og så ellers slibe til du er tilfreds, når top af sokkelkant skal males så brug malertape for at holde maling der hvor det skal være...

 Mange tak.

Spartler jeg bare oven på malingen?
Hvad sliber jeg med?
​på forhånd tak 😊
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også